Pardavimų vadovams
Pardavimai telefonu
Tikslas – išmokti išgirsti ką sako klientas; teikti tikslią ir patikrintą informaciją. Išmokti naudoti teigiamo įspūdžio kūrimo technikas ir priemones kalbant telefonu.
Pardavimai pagal tikslus
Tikslas – bendros pardavimo strategijos supratimas; asmeninių pardavimų įgūdžių įvertinimas, pardavimo galimybių nustatymas ir išnaudojimas, pardavimo tikslų nustatymas, naudos klientui pardavimas, ilgalaikių santykių kūrimas; asmeninio tobulėjimo planų sudarymas.
Pardavimų strategijos
Tikslas – pardavimų pagalba kurti ilgalaikius santykius su klientais ir skatinti bendradarbiavimą; pardavimo įgūdžių formavimas; suprasti skirtumus tarp pardavimo verslo klientams ir pardavimo klientams; suprasti kas įtakoja kliento sprendimą pirkti.
Disc pardavimai
Tikslas – išmokyti atpažinti ir įvertinti žmonių elgesio priežastis, išnaudoti savo, kaip pardavėjo, asmeninio elgesio stipriąsias ir silpnąsias puses, parengti bendravimo strategijas dirbant su skirtingais klientais.
Derybos
Tikslas – sėkmingai vesti verslo derybas, kiekviename derybų proceso etape, išmokyti klausytojus derybų vedimo meno ir praktinių įgūdžių, susipažinti su pagrindiniais moderniais požiūriais į derybas, jų tipais.
Klientų aptarnavimo standartai
Tikslas – apibrėžti visą darbo su klientais ciklą ir nustatyti geriausią kompanijos bei kliento bendravimo modelį.
Disc klientų aptarnavimas
Tikslas – išmokti efektyvaus bendravimo, klausymosi įgūdžių. Atskirti klientų tipus, sužinoti, ko jie tikisi iš jūsų ir kaip su jais elgtis norint pasiekti tikslą.
Klientų aptarnavimas telefonu
Tikslas – vystyti ir išlaikyti ilgalaikius santykius su klientais; garantuoti kokybišką klientų aptarnavimą; tinkamai pristatyti įmonės teikiamas paslaugas/produktus.
Prekių išdėliojimas
Tikslas – sugebėti atrasti savo stipriąsias puses pristatymuose; suprasti reikiamas nuostatas sėkmingai komunikacijai; išmokti, kaip teisingai paruošti pristatymą; suprantamai išreikšti mintis; valdyti savo emocijas pristatymo metu.
Pristatymų įgūdžiai
Informacijos vadyba, vidinė komunikacija, bendravimas, elgesio valdymas, kraštutinumai, ryšys su klausytoju, bendravimas telefonu, informacijos priėmimas.
Konfliktinių situacijų valdymas
Tikslas – išmokti atpažinti konflikto pradžią; išmokti jų prevencijos būdų; gerai elgtis konflikto metu; gebėti iš konflikto gauti realią naudą.